X

زوارنا الاعزاء ننصحكم بتحميل برنامج Alexa toolbar
من مزايا هذا البرنامج

سيظهر لك ترتيب كل موقع تتصفحه عالمياً.
ستتمكن من معرفة تقييم كل موقع تزورة.
مشاهدة المواقع المشابهة للموقع الذي تتصفحه.
مشاهدة المواقع الاكثر شعبية في الانترنت في الوقت الحالي.
إمكانية رؤية كيف كان شكل مواقعك المفضله في الماضي.
دعم كل المواقع التي تتصفحها مما يعني استمرارها و تطورها.

لتركيب البرنامج اتبع الاتي:

  1. اضغط على هذا الرابط

  2. اضغط علي intsall Alexa toolbar

  3. قم بتحميل البرنامج و بعد ذلك قم بتثبيته علي جهازك

حوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا م &&’,’,’,’,,’,


العودة   منتديات فيومي - لكل البرامج الجديدة > القسم العام > منتدى الترفيه > حــــــوار جــرئ

الملاحظات

حــــــوار جــرئ الحوار الجريئ , والقضايا التي تحتاج جرئه كبيره , مناقشات وتساؤلات جريئه , بدون خط أحمر حاجز , قضايا خطيره

حوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا م &&’,’,’,’,,’,

مساء الخير عليكم معانا اليوم حوار جرىء مع علم من اعلام المنتدى ومن مؤسسيين الموقع هو هادى جدااااااا وجميع مواضيعه متميزه معانا اليوم وبقلب جامد حوار مع

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 06-11-2008, 20:35
الصورة الرمزية eman salah
eman salah eman salah غير متواجد حالياً
:: بين الاطلال ::
 
تاريخ التسجيل: 17-05-2007
الدولة: egypt/tanta
المشاركات: 10,531
معدل تقييم المستوى: 0
eman salah مبدعeman salah مبدعeman salah مبدعeman salah مبدعeman salah مبدع

المزاج
مشغول

20 حوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا م &&’,’,’,’,,’,

حوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا 39_21207525110.gif
حوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا khaled105.gif


مساء الخير عليكم
معانا اليوم
حوار جرىء
مع علم من اعلام المنتدى
ومن مؤسسيين الموقع

هو هادى جدااااااا
وجميع مواضيعه متميزه

معانا اليوم
وبقلب جامد
حوار مع
حوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا 39_01207525129.gifحوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا 39_01207525129.gif
حوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا 39_01207525129.gifحسام حوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا 39_01207525129.gif
حوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا 39_01207525129.gifحوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا 39_01207525129.gif
ارجو ان تجاوب على كل الاسئله
وشكرا ليكم

حوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا 39_21207525110.gif

p,hv lu uq, vrl (2)<<

رد مع اقتباس
قديم 06-11-2008, 20:45   #2
احمد رمزى
DeaD Man
 
الصورة الرمزية احمد رمزى
 
تاريخ التسجيل: 04-08-2007
الدولة: In My Room With My Computer
المشاركات: 5,210
معدل تقييم المستوى: 94
احمد رمزى رائع الابداع والتميزاحمد رمزى رائع الابداع والتميزاحمد رمزى رائع الابداع والتميزاحمد رمزى رائع الابداع والتميزاحمد رمزى رائع الابداع والتميزاحمد رمزى رائع الابداع والتميزاحمد رمزى رائع الابداع والتميز

المزاج
رايق

رد: حوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا م &&’,’,’,’,,’,

الله
حسام معانا يا جدعان
طيب يا ابو طارق انا هاغلس عليك شويه

1- ما هو لونك المفضل
2- ما هو طول
3- ما هو وزنك الحقيقي
4- عاوزين صوره ليك
5- لما بتيحي تاكل بتحب تاكل علي الارض ولا علي السفره
6- اول لما بتقوم من النوم بتعمل ايه
7- هل انت مدخن ام لا واذا كنت مدخن لماذا تدخن؟؟ وان لم تكن تدخن لماذا لم تخض تجربه التدخين؟
8- عندك كام سنه
9- ما هي تسريحه شعرك الفضله؟؟ وما هو عطرك المفضل؟؟
10- ما هو نوع موبايلك
11- مين احسن واحد في المنتدي؟؟
12- ماذا يعني لك منتدي فيومي
13- ايه اكتر حاجه بتخليك متنرفز ومخنوق من الدنيا كلها
14- يعني ايه كلمه ((حسام))

وكفايه عليك كداا يا معلم لحد لما اشوفلك شويه كمان
وانت عارف ان انا بحبك يا حسام



احمد رمزى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-11-2008, 21:18   #3
المدمر الجزائري
موقوف
 
الصورة الرمزية المدمر الجزائري
 
تاريخ التسجيل: 11-09-2008
الدولة: algeria
المشاركات: 695
معدل تقييم المستوى: 0
المدمر الجزائري سوف يصبح مميزالمدمر الجزائري سوف يصبح مميز
رد: حوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا م &&’,’,’,’,,’,

السلام عليكم

يا أهلا بيك الاخ حسام وإليك الاسئلة

اسمك الكامل؟
ما يعجبك بهذا المنتدى وما الذي تكرهه فيه؟
كلمة تقولها لأعضاء المنتدى؟
ما هو الشيء الذي ندمت على فعله؟
الكل له نقائص ما هي نقائص حسام؟
هل عشت قصة حب قبل الزواج ول أكثر أو لا؟
هل تزوجت بعد قصة حب أم العكس، يعني الزواج ثم الحب؟
هل فكرت يوما في الموت؟ اذا نعم ما كان شعورك؟
ما معنى الهداية وكيف تأتي؟
اسم أحب شخص لك عرفته في حياتك؟
ما رأيك في المرأة؟
ما رأيك بالمثل الذي يقول :صديقك من يصارحك بأخطاءك لا من يجملها لكسب رضاءك؟
أمنية تتمنى تحقيقها؟
لو كنت محمد عبد التواب ماهو الشيء الذي لا يعجبك فيه وتغيره انت؟
هل أزعجتك أسئلتي؟

تقبل تحياتي..... أتمنى الاجابه..
المدمر الجزائري غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-11-2008, 22:22   #4
HTH2007
غير مفعل
 
الصورة الرمزية HTH2007
 
تاريخ التسجيل: 08-04-2007
الدولة: مـصــر
المشاركات: 2,629
معدل تقييم المستوى: 0
HTH2007 معروف للجميع بالتميزHTH2007 معروف للجميع بالتميزHTH2007 معروف للجميع بالتميزHTH2007 معروف للجميع بالتميزHTH2007 معروف للجميع بالتميزHTH2007 معروف للجميع بالتميز

المزاج
ساخر

M4m (4) رد: حوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا م &&’,’,’,’,,’,

اولا احب اشكر اختى العزيزه ايمان اللى هى غاليه عندى قوى
وحبيب قلبى من جوه احمد رمزى
انا تحت امرك يا احمد
بسم الله نبتدى الاجابه على اسئله حبيب قلبى احمد
1- ما هو لونك المفضل؟
اللون الاسود
2- ما هو طولك؟

170 سم
3- ما هو وزنك الحقيقي؟

70 كيلو
4- عاوزين صوره ليك ؟

انا ما بحبش احط صورليه على النت


5- لما بتيحي تاكل بتحب تاكل علي الارض ولا علي السفره ؟
انا عن نفسى باكل على طبليه
6- اول لما بتقوم من النوم بتعمل ايه؟
با خد دش وافطر وبروح الشغل
ما عنديش شغل بقضيها نت
7- هل انت مدخن ام لا واذا كنت مدخن لماذا تدخن؟؟ وان لم تكن تدخن لماذا لم تخض تجربه التدخين؟

انا الحمد لله عمرى ما دخنت
ما بدخنش لانى مش لاقى ليها اى فايده بالعكس مضره بالصحه
8- عندك كام سنه؟

23/11 الجاى هتم 26 سنه
9- ما هي تسريحه شعرك الفضله؟ وما هو عطرك المفضل؟

تسريحه عاديه انا ماليش فى الروشنه
وماليش نوع عطر معين بغير باستمرار

10- ما هو نوع موبايلك ؟
نوكيا 1112
11- مين احسن واحد في المنتدي؟
كل الاعضاء حبيبى واخواتى
12- ماذا يعني لك منتدي فيومي؟
يعتبر اسرتى التانيه
13- ايه اكتر حاجه بتخليك متنرفز ومخنوق من الدنيا كلها؟
الكدب والخيانه
14- يعني ايه كلمه ((حسام))
حسام معناه السيف
كان يقال امتشق الحسام اى السيف
********************
شكرا يا احمد على الاسئله الجامده
وانت عارف انا بحبك بردو
HTH2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-11-2008, 23:41   #5
HTH2007
غير مفعل
 
الصورة الرمزية HTH2007
 
تاريخ التسجيل: 08-04-2007
الدولة: مـصــر
المشاركات: 2,629
معدل تقييم المستوى: 0
HTH2007 معروف للجميع بالتميزHTH2007 معروف للجميع بالتميزHTH2007 معروف للجميع بالتميزHTH2007 معروف للجميع بالتميزHTH2007 معروف للجميع بالتميزHTH2007 معروف للجميع بالتميز

المزاج
ساخر

رد: حوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا م &&’,’,’,’,,’,

اهلا بيك اخى محمد وانا تحت امرك فى اى سؤال
اسمك الكامل؟


حسام حسن عبدالله
ما يعجبك بهذا المنتدى وما الذي تكرهه فيه؟

يعجبنى انو جامعنا مع بعض كاننا اسره واحده
اكرهه فيه ان اغلبيه الاعضاء ما بتتفاعلش معانا حتى بالردود على المواضيع
كلمة تقولها لأعضاء المنتدى؟
انا بحبكم فى الله وربنا يجمعنا علطول
لاخر العمر
ما هو الشيء الذي ندمت على فعله؟
انى اديت ثقتى وامنت لناس وباعونى
الكل له نقائص ما هي نقائص حسام؟
الله اعلم صعب انى اعرف
نقائص زى ايه ممكن توضح
هل عشت قصة حب قبل الزواج ول أكثر أو لا؟
لا
هل تزوجت بعد قصة حب أم العكس، يعني الزواج ثم الحب؟

نعم الحمد لله تزوجت بعد قصة حب

هل فكرت يوما في الموت؟ اذا نعم ما كان شعورك؟
نعم فكرت فى الموت
شعرت بالخوف لانى حاسس انى مقصر
ومش مستعد له
ما معنى الهداية وكيف تأتي؟
ان ربنا يرضى عنا ونأدى حقوقو علينا
الهدايه تاتى من عند الله
اسم أحب شخص لك عرفته في حياتك؟
طارق

ما رأيك في المرأة؟
أنا رائي ان المرأة هي زوجتي واختي وبنتي وامي ...الله يحفظهم جميعاً

ما رأيك بالمثل الذي يقول :صديقك من يصارحك بأخطاءك لا من يجملها لكسب رضاءك؟
مثل صحيح 100* 100
أمنية تتمنى تحقيقها؟
نفسى ربنا يكرمنى فى حياتى
الحج وازور قبر الرسول عليه الصلاه والسلام

لو كنت محمد عبد التواب ماهو الشيء الذي لا يعجبك فيه وتغيره انت؟
بجد محمد بالنسبه ليه اكتر من اخ
وانا شايفه انسان زى العسل ومحترم جدا
وصاحب صاحبه
وكله على بعضه حلو

هل أزعجتك أسئلتي؟
طبعا لا بالعكس اسئلتك جميله
وانا تحت امرك
*******************
شكرا لك يا محمد على الاسئله
وربنا يبارك فيك






HTH2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07-11-2008, 00:06   #6
eman salah
:: بين الاطلال ::
 
الصورة الرمزية eman salah
 
تاريخ التسجيل: 17-05-2007
الدولة: egypt/tanta
المشاركات: 10,531
معدل تقييم المستوى: 0
eman salah مبدعeman salah مبدعeman salah مبدعeman salah مبدعeman salah مبدع

المزاج
مشغول

رد: حوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا م &&’,’,’,’,,’,

شكرا ليكم ياشباب على الاسئله الرائعه
وشكرا ليك ياحسام على التجاوب
وفى انتظار بقيت الاسئله
eman salah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-11-2008, 15:13   #7
احمد رمزى
DeaD Man
 
الصورة الرمزية احمد رمزى
 
تاريخ التسجيل: 04-08-2007
الدولة: In My Room With My Computer
المشاركات: 5,210
معدل تقييم المستوى: 94
احمد رمزى رائع الابداع والتميزاحمد رمزى رائع الابداع والتميزاحمد رمزى رائع الابداع والتميزاحمد رمزى رائع الابداع والتميزاحمد رمزى رائع الابداع والتميزاحمد رمزى رائع الابداع والتميزاحمد رمزى رائع الابداع والتميز

المزاج
رايق

رد: حوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا م &&’,’,’,’,,’,

الله عليك يا حسام والاجوبه الرائعه
ان شاء الله في شويه اسئله تانيه
احمد رمزى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 09-11-2008, 14:43   #8
HTH2007
غير مفعل
 
الصورة الرمزية HTH2007
 
تاريخ التسجيل: 08-04-2007
الدولة: مـصــر
المشاركات: 2,629
معدل تقييم المستوى: 0
HTH2007 معروف للجميع بالتميزHTH2007 معروف للجميع بالتميزHTH2007 معروف للجميع بالتميزHTH2007 معروف للجميع بالتميزHTH2007 معروف للجميع بالتميزHTH2007 معروف للجميع بالتميز

المزاج
ساخر

رد: حوار مع عضو رقم (2),,,’,’,’,’,&&حسا م &&’,’,’,’,,’,

براحتك يا احمد انا موجود
وجاهز لائى سؤال
HTH2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)



جديد مواضيع قسم حــــــوار جــرئ
الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
صور العميد حسام حسن اشرف الوكيل مـنـتـدى الـصــور الـريـاضيـــة 5 06-1-2009 22:58
صور احمد حسام ميدو اشرف الوكيل مـنـتـدى الـصــور الـريـاضيـــة 6 23-4-2008 10:30
انا حسام اتبرع لو ب 6 جنيه احمد رمزى منتدى الضحك والترفيه 2 03-11-2007 21:38


الساعة الآن 18:51.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.