X

زوارنا الاعزاء ننصحكم بتحميل برنامج Alexa toolbar
من مزايا هذا البرنامج

سيظهر لك ترتيب كل موقع تتصفحه عالمياً.
ستتمكن من معرفة تقييم كل موقع تزورة.
مشاهدة المواقع المشابهة للموقع الذي تتصفحه.
مشاهدة المواقع الاكثر شعبية في الانترنت في الوقت الحالي.
إمكانية رؤية كيف كان شكل مواقعك المفضله في الماضي.
دعم كل المواقع التي تتصفحها مما يعني استمرارها و تطورها.

لتركيب البرنامج اتبع الاتي:

1. اضغط على هذا الرابط

2. اضغط علي intsall Alexa toolbar

3. قم بتحميل البرنامج و بعد ذلك قم بتثبيته علي جهازك

خاص بشباب المنتدى 7 اسئله هامه جداجداجداجداجدا جداارجو الدخول..................

العودة   منتديات فيومي - لكل البرامج الجديدة > القسم العام > منتدى الترفيه > حــــــوار جــرئ

الملاحظات

حــــــوار جــرئ الحوار الجريئ , والقضايا التي تحتاج جرئه كبيره , مناقشات وتساؤلات جريئه , بدون خط أحمر حاجز , قضايا خطيره

اولا السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ثانيا هذا الموضوع لا يدل على انى فى صف النساء اكتر بس انا حبيت اعرف الشباب اكبر 7 اخطاء لما يحبو واحدهالمفروض اللى تتكلم

قديم 24-9-2009, 03:05
الصورة الرمزية الفارس العاشق
الفارس العاشق الفارس العاشق غير متواجد حالياً
:: عضو نشيط ::

الفارس العاشق سوف يصبح مميزالفارس العاشق سوف يصبح مميز

اولا السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ثانيا هذا الموضوع لا يدل على انى فى صف النساء اكتر بس انا حبيت اعرف الشباب اكبر 7 اخطاء لما يحبو واحدهالمفروض اللى تتكلم عن موضوع زى ده تكون بنت من المنتدى مش ولد لانها هى اللى حتحس اكتر منه انا لا اللوم على البنات المهم ولكنى كتبت هذا الموضوع وانا اعترف ولا اخجل من ان اقول ان كل ما قمت بكتابته فى هذا الموضوع حدث معى بالفعل وانا اعترف بخطئى المهم

لما رنا يرزقق ببنت معاك فى الدرس او المدرسه او الجامعه او اى مكان وتحبو بعضو وتقعد تقول لها انتى عمرى وروحى وانتى وانتى الخ وانت كنت حتموت بس وتكلمك فما بالك دى بقت بتحبك ليه بتدى لنفسك مساحه التحكم اكتر منها مثلا
1-( ليه) انتا بتقعد تحاسبها روحتى فين وجيتى منين وبتكلمى مين من اقاربك الصبيان ويا عينى لو قالت لك ان ليها ابن خاله اعم او خال او قريب فى قرب سنها هظر معاها فى البيت او اى مكان تقوم الدنيا ومتقعدهاش ازاى تكلميه اصلا وازاى وازاى وكده يعنى مع العلم انك بتهظر مع ولاد خالتك وخالك وعمامك ولو هى عرفت تقدر تناقشك؟ لا طبعا لانك دكتاتور ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2-(ليه) انتا ممكن وانت بتكلمها واتنرفزت تقوم على طول بكل فخر ضاغط على الزر الاحمر فى الموبايل وناهى المكالمه وممكن كمان تقفل الموبايل وممكن ما تردش عليها اسبوع وبعدين تبقى تفكر ترد قال يعنى انت كده بتأدبها جرب بقا لو هى اللى قفلت الموبايل فى وشك برده تقوم الدنيا ما تقعدهاش وممكن خلاص كده تقفل معاها وتنفض لها ليه ؟؟؟ ولو كانت عندها ظروف او كانت مزنوقه فى اى مكان وانت بتتصل برده عاوزها ترد ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

3-(ليه) ممكن تحب واحده واتنين وانت طالع او بلاش حب لو انت ما فيش ضمير ممكن تكلم واحده او اتنين او اكتر فى نفس الوقت وتكدب انا عمرى ما كلت حد قبلك وانت مدورها ويا يعينى لو عرفت انها بتكلم حد على طول تنهى العلاقه لاكن هى لو عرفت باى شكل بتخلق 100 حجه و10000 كدبه تبرر بيها موقفك وهى ممكن تسامحك بس انت ما بتديهاش فرصه تسامحك ليه ما كلنا بنغلط يا عمنا وبنتعلم من غلطنا دا الواحد بيتنيه يتعلم لحد ما يموت ليه ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟
4-( ليه) انت بتدى لنفسك حكم عليها فى لبسها لالالالا الجيبه دى ضيقه لالا البنطلون ده ضيق لالالا البلوزة دى مش عارف ايه لالالا مكياجيك وحش وزياده عن اللزوم ...................وهكذا جرب هى بقا لو فكرت تقول لك انت مسقط البنطلون كده ليه ده العيال الوحشين بس هما اللى بيعملو كدا (مع العلم ان انا عمرى ما سقط بنطلون يعنى باقى الكلام ينطبق على ) ليه ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟
5-(ليه )بتدى نفسك مساحه اكبر فى التحكم فى خروجتها يعنى العيد جه او اى مناسبه او اى وقت تتصل بيك انا نازله مع كذا لالالا ما تنزليش وخلاص كلمتك بتمشى لاكن انت ولو فى العيد ما تنزليش خااااااااالص احسن العيد زحمه والشباب بتعاكس وانت تلبس وتتظبط وتحط البرفان والجيل وتنزل تعاكس وتهيييييييييييي ييييص ليه ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟

6- (ليه) لو انت شفتها بتكلم واحد مش اللى هيا يعنى او شفتها ماشيه مع ولد تقول لها على طول اوعى اشوفك بتكلميها او تمشى معاها وانت ماشى مع ولاد من مناطق ما يعلم بيها الا ربنا وبيعملو بلالالالالالالا لالالالالالالال اوى وبيشربو كل حاجه من اول الميه وانت طاااااااااااااا ااااااااااااااا ااااااااااااااا االع وهى لو قالت لك ما تكلمهوش على طول وانتى ماليك ده صاحبى ليه ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
7-(ليه) ودى الاهم لو العلاقه تدهورت بينكم وانت عوز تنهيها تتصل بيها او تبعت ليها رساله مع واحده صحبتهاوتقول لها اهى كل اللى بينا او ما تتصليش بيا تانى او ........او....الخ مع العلم ان السبب ممكن يكون بنت تانيه اوزهقت منها...........الخ ليه ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟
والله انا زعلان من كل شاب يعمل كل ده واولهم انا وانا باعترف انى غلط فى حقها كتييييييييييييي يييييييير واكبر عقاب للمخطئ انه يحس بالذنب فى حق اللى غلط فيه وزعلان على البنات اللى حصل معاهم كده

ohw fafhf hglkj]n 7 hszgi ihli []h[]h[]h[]h[]h []hhv[, hg]o,g>>>>>>>>>>>>>>>>>>

التعديل الأخير تم بواسطة الفارس العاشق ; 24-9-2009 الساعة 03:08 سبب آخر: خطا
قديم 24-9-2009, 06:55   #2
بندقة
:: مشرفة اميرات فيومى ::

الصورة الرمزية بندقة

بندقة رائع الابداع والتميزبندقة رائع الابداع والتميزبندقة رائع الابداع والتميزبندقة رائع الابداع والتميزبندقة رائع الابداع والتميزبندقة رائع الابداع والتميز

المزاج
فلة

رد: خاص بشباب المنتدى 7 اسئله هامه جداجداجداجداجدا جداارجو الدخول..................

والله كلام ميه ميه
ولكن البنت هي برضو علطانة عشان بتعطي لشخص انه يتحكم ويتدخل في خصوصيتها من غير مايكون في ارتباط رسمي يبقي تستاهل الي يحصل

وبرضو احب اعرف رأي الرجاله.....

ارجو نقل الموضوع لقسم حوار جريء
بندقة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 24-9-2009, 15:05   #3
الفارس العاشق

رد: خاص بشباب المنتدى 7 اسئله هامه جداجداجداجداجدا جداارجو الدخول..................

مشكوووووووووووو ووووووووووووووو ووووووووووووووو وووورة بندقه على المرور الكريم ويسعدنى اول من علق على الموضوع وموفقه باذن الله
الفارس العاشق غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 24-9-2009, 15:25   #4
mot_201
:: المراقب العام ::

الصورة الرمزية mot_201

mot_201 يستحق التميزmot_201 يستحق التميزmot_201 يستحق التميز

المزاج
أذاكر

كلام جميل اخي الفارس وأنا عن نفسي أتفق معك تماما ..
شكرا لك على المجهود الرائع
mot_201 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 24-9-2009, 16:35   #5
الفارس العاشق

مشكوووووووووووو ووووووووور اخوى على المرور ويزيدنى فخر انى اجد شاب يتفق معى فى الكلام مشكوووور ثانيه لمرورك
قديم 24-9-2009, 18:18   #6
البرنسيسة
::كبار الشخصيات ::

الصورة الرمزية البرنسيسة

البرنسيسة رائع الابداع والتميزالبرنسيسة رائع الابداع والتميزالبرنسيسة رائع الابداع والتميزالبرنسيسة رائع الابداع والتميزالبرنسيسة رائع الابداع والتميزالبرنسيسة رائع الابداع والتميزالبرنسيسة رائع الابداع والتميز

بجد كلام جميل وبينطبق على حياتنا اليوميه فياريت الكل يقرأو ويستفيد منو

جزاك الله خيرا
البرنسيسة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 25-9-2009, 00:10   #7
الحنين للماضى
:: عضو ماسي ::

الصورة الرمزية الحنين للماضى

الحنين للماضى في بدايه التميزالحنين للماضى في بدايه التميزالحنين للماضى في بدايه التميز

المزاج
فلة

اولان احلى تقيم يا حبى
ثانين هوا الواحد اه كان بيعمل كده بس مش كله حاجه وانا اه ياعم بعترف بس زى مقلت كلنا بنائدمين والبنائدم مش معصوم من الغلط صح وبجد موضوع رائع سلمت يداك يا غالى
الحنين للماضى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 25-9-2009, 05:58   #8
الفارس العاشق

مشكوووووووووووو ووووووووووووووو ووووووووووووووو وورين اخوتى الكرام على المرور واقدم لكم خالص احترامى على وضع ردرود فى هذا الموضوع وبجد بجد رائكم ده مهم عندى جدا مشكوووووووووووو ووووووووووووووو ووووووووووووووو ووووووووووووووو ووووووووووووووو ووورين
قديم 25-9-2009, 11:47   #9
الحنين للماضى
:: عضو ماسي ::

الصورة الرمزية الحنين للماضى

الحنين للماضى في بدايه التميزالحنين للماضى في بدايه التميزالحنين للماضى في بدايه التميز

المزاج
فلة

الشكر لك لما تقدم لنا من مواضيع شيقه ويثبت لفتره شكرا
الحنين للماضى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 25-9-2009, 22:47   #10
bosy cat
:: كبار الشخصيات ::

الصورة الرمزية bosy cat

bosy cat في بدايه التميزbosy cat في بدايه التميزbosy cat في بدايه التميز

والله كلامك صح وميه ميه يا فارس كشرا على مجهودك دة
bosy cat غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس